dalia

dalia
Pepparbacken

onsdag 15 februari 2012

Ska bli gott med sportlov!!

Sportlov var det inte påsklov,,,har öppnat en glasyrugn,,blev bra en del sprack en del,,
tex mitt lejon,,suck thats life!






Denna glasyr var egentligen finare i verkligheten,,
Sportlov var det jo det har ju snöat 30cm inatt och det är ju kul för sportlovsfirare,,men inte för den som skulle skotta fram och upp bilen i morse,,en vecka till sedan vill jag ha vår,,ska omplantera pellisar,,samt så lite,,de är sportlovsplaner det!!härligt

5 kommentarer:

  1. Nej...va synd att lejonet sprack! Jag som tyckte att det var så hímla fint. Men sprack det sönder helt eller?
    Ha det så bra! Pussa på pojkarna P.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Förstår att du kommer att njuta av sportlovet, att plantera om och fixa och dona med sådder och krukor är helt underbart;)) Säger som du, nu vill jag också ha vår;) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. hihi, ja ungarna får ett mysigt sporlov med snö i backarna. Härligt vitt är det också:)//Helen

    SvaraRadera
  4. Vad jag avundas dig all din roliga keramik, eller rättare sagt; att få glasera! Det är nämligen det jag ÄLSKAR att göra. Fast först måste man ju göra något att glasera och jag har en del "konstiga" saker här hemma - men snygg glasyr har dom!! *fniss*

    SvaraRadera
  5. Hej på dej Monica!

    Visst är det härligt med lov! Tänk nu har vi chans att roa oss med allt det där som vi inte riktigt orkar i vanliga fall. Vi har ju en del planteringsarbete framför oss.

    De där människan som sitter framåtlutad med benen i kors läcker! Kram Ingela

    SvaraRadera