dalia

dalia
Pepparbacken

torsdag 4 augusti 2011

Rabatt klar!

Före bild , den såg ni igår , har kvar klockan i hörney den vita,

Kvällstid är detta taget ,,blev inte så bra,,klockan är i mitten här , så inte taget ur samma vinkel



Här är den med lite nytt i Perukbusken fick en plats i den syns nästan inte alls på fotot.





Den står mitt i denna bilden , där jagh grävde bort en jätte rot från humle och kaprifol.

Slangen får ligga tills imorgon jag byter vatten i badtunnan och återanvänder det gamla vattnet i min ny plantering..







3 kommentarer:

  1. Snyggt med mycket sten! Lägger mej som följare så jag kan fortsätta följa dina planer!/Christina

    SvaraRadera
  2. Trodde att det var jag och min nya "vän" som strulade. Varit inne på en del bloggar och läst om många som haft problem. Det löser väl sig så småningom. Vi båda är lika på ett område. Vi är "stenrika" Kan knappt gräva ner en tulpanlök, utan spett och "eder" Er trädgård är ju bara så underbar. Var rädd för ormar när vi var här, fått ändra det eftersom vår Saya släpar hem sådana. Vilken pers. Låste in mig på altanen sen jag skeppat ut redskap till Uno. Din far fick se den (död) konstaterade det var en stor snok. Bläh, Usch och fy f-n. Planerat att ta de nya mullvadarna i förmiddag, och vad händer. Nån skruvar upp regnknappen på högsta volym. Skall ju styla för syrran i morgon,städa bädda sängar, handla, hitta på nåt extra i matväg, dock inte bjuda på det goda vinet vi fått (de använder inte sådant blir mer till oss.) Er trappa blev ju kanon.
    Ha det så gott ni alla
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Sten gör ett naturligt intryck o det gillar jag. Kan vara svårt att få fram känslan på bild, men jag gillar det!//Helen

    SvaraRadera