dalia

dalia
Pepparbacken

torsdag 1 juli 2010

Pioner och rosor



Det är en fantastisk tid nu när det blommar, det är detta jag går och längtar efter hela vintern.


Min mans ros den enda han äger, fast det är nog mest jag som glädjer mej åt den! minns inte namnet!


Falköpingsrosen, eller Gudhjemsrosen, enkel och vacker!


En ros som jag fått av Cilla, därför kallar vi den Cillarosen från Skåne.

JA ikväll orkar jag inte mer måste sova! Ha ett gott alla,

Tack för alla komentarer dom värmer!



5 kommentarer:

  1. Oj, vilken härlig blommor du har din mans Ros är väldigt vacker. :-D.
    // Rosa

    SvaraRadera
  2. Underbar pion, och din mans ros... WOW färgen, den är ju fantastisk. Härligt med sommar. Hälsn Mimi

    SvaraRadera
  3. Ja måste bara få skriva har fått kommentar ifrån Glädjekällan men får inte den att synas här,,har varit ute för det en gång förut undras vad som händer??Någon som vet?/Monica

    SvaraRadera
  4. Den lila rosen var läcker.
    Mariana

    SvaraRadera
  5. Åååå, rosor!!! Jag njuter. Är ute o glor på mina knoppar varje dag. /Knatten

    SvaraRadera