dalia

dalia
Pepparbacken

torsdag 3 juni 2010



MAj månadsbild vart detta ,,tänk att jag inte blir färdig men jag tog den den 14 maj..

Får slå till med junis med men jag änndå mixtrar här..


Nej jag får ut och fota där ajg brukar för detta vart ju bara foto på den nya gräsmattan,,,

Måste visa er fågelholkar ..eller olika sorts djurholkar,,det är en gubbe som vart på Hembygdföreningen i söndag under växtmarkanden,, kolla vilken mångfald!












Avslutar med mina loppisfynd,de ska användas som betongformar,,ni ska få se i et annat inlägg,,jag vill gjuta runda plattor,,
Nu ska jag till gymet! Tänk att ända sedan jul har jag klarat att gå till gymet fyra ggr under 7 dagars veckan,,,känner mej väldigt duktig,,tänk bara om jag kunde dra ner å onyttig mat med!

Ha det gott!!








4 kommentarer:

  1. Jättefina holkar, men vad var det för holk med snöre på!?

    SvaraRadera
  2. Vilken mångfalld av holkar!
    Va flitig du är.
    Mariana

    SvaraRadera
  3. Silverfat till betonggjutningen är jag på jakt efter, måste försöka komma ihåg det när jag åker förbi någon loppis, likaså små spetsdukar (kan ju inte använda mormors gamla dukar till betongen :)).

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte jag som gjort holkarna,,det är en gubbe som är pensionär,,minns inte hans namn..
    Susie du undrar vad snöret är,,skulle ju haförklarat det,,men nu kommer det,,inuti fladdermössholken sitter denna bräda med snöre så hänger det massor där av fladdermöss,,,jo någon gång när jag har tid ska jag nog snickra lite roliga holkar..men inte just nu för jag gjuter ,,gräver körde jord igår puh!

    SvaraRadera