dalia

dalia
Pepparbacken

onsdag 14 juli 2010

Betongträff!!

Något jag gillar är att samlas ett gäng och pyssla,,och nu har vi pysseldamer gjort det igen,,fast jag var för upptagen med betongen så kameran låg uppe,,men Carolina har bloggat om det så kika in hos henne. ( en av mina favobloggar)

http://minpersonligamix.blogspot.com/2010/07/betong.html#comment-form

Egentligen pratar vi inte jättemycket när vi pysslar tillsammans men det är inspirerade att vara flera,,det föder ideer och vi lär av varandra..Härligt!
Tack alla ni som var här!!!

Ska fotografera de färdiga alstern jag gjorde lite längre fram så ni ska få se.

HA det gott i sommarvärmen



1 kommentar:

  1. Jag som bara fotade osså har jag inte sat in ngt fr den fina dagen vi hade. Ska försöka orka in med ngt nu
    Tack för den fina dagen bl härliga pysseltjejer
    Mamma

    SvaraRadera