dalia

dalia
Pepparbacken

tisdag 3 januari 2012

Tävling hos mig,,rösta på Hjärtan med hjärtat!




Idag viner vinden utanför husknuten, mina ulltottar och jag har tagit två promenader annars har jag bara pysslat med sånt jag tycker är kul..


Ullen som är på bilden ovan är från Ozzie och Boysen= ulltottar!


Matte kardar och kardar,,och det blir en massa fin ull..ngt måste göras med detta..



Fram med nålen och börja nålfilta,


lite köpeull i färg fäller jag in, så lite broderi..


Hmm


vilken är nu finast?




Tävling!





Det blev sex st hjärtan i mattes favofärger




Du som nu vill vara med att tävla ;


Gör så här


Skriv en kommentar här i min blogg där du lägger din röst med en motivering till varför du gillar just det hjärtat!=En lott


Lott nr 2, lägg en länk i din blogg, med mina hjärtan=foto




Jag kommer att lotta ut det hjärta som får mest och bäst motevering, har du då röstat på ett av dem så kan du i dragningen bli en vinnare..








röstningen pågår tom den 27 januari...



VAr med och tävla du med!











LYCKA TILL!


Ni ser mina fina ullgivare, nykardade som puffar i soffan,,dom gillar inte stormen,,de vill bara vara inne och mysa med husse i soffan..


































































































20 kommentarer:

  1. Åh vilka fina hjärtan du gjort! Jag älskar ju vitt så min favorit är det sista hjärtat:) Förstår att dina "ulltottar" inte gillar stormen, de ser så mysiga ut i soffan:) Hoppas att ditt revben känns bättre! Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Tack för din bra kommentar om Smörblommeprojektet, jag har sugit i mig vartenda ord! Du har ju varit jätteduktig!
    Vilka fina hjärtan du gjort! Jag föll för det blågröna, det gröna är skogen och det blå havet för mig!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Å vilka jätteläckra hjärtan. Jag gillar det sista hjärtat bäst, runt och bulligt med lite punkigt bling är min stil!!!
    Jag har oxå en tävling om du vill vara med o tävla hos mej.
    Ha det gott. /Knatten

    SvaraRadera
  4. Men så roligt med så fina ulltottar! Mina har "donerat" sin päls till raggsockar och rådjursskrämmor! Ja, just det.....vilket hjärta är finast, inte så lätt, men jag älskar ju limegrönt så det tycker jag är finast! /Anette

    SvaraRadera
  5. Så fina hjärtan du gjort Jag röstar för det mittersta av de vita. Jag länkar dig också hos mej.
    Hjärtat längst ner t. hög. vill vi se i förstoring.
    Kram Ma

    SvaraRadera
  6. Vilket kul intiativ av dig att använda den fina pälsen från hundarna.Jättefina allihop. Tänkte först rösta på det blågröna då jag älskar hav och grönt men så skrev du att du hade köpt färgerna och då jag vill ha en bit av Ozzie då jag haft äran att träffa honom(en riktig liten linslus) röstar jag på den nästsista bilden
    Önskar dig en god fortsättning på det nya året.Anita

    SvaraRadera
  7. Rolig sida du har har snurrat runt här en stund nu. Mycket fint o intressant. Klart att jag vill vara med o rösta. Det 1:a blå gröna med silver detalj på klart vackrast i mina ögon härlig färgkombination. Resten är fina också men jag skulle ju säga efter hjärtat. Jag länkar också. Ha en skön kväll Kram Beijan

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar utlottning !! Kommer att länka detta :)
    Gillar det blå/gröna med silvertråd...Varför då?
    jo, för mitt gröna ullhjärta önskar sej sällskap :)
    Kram till dej & din familj

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag gillar mest det blå/gröna med silvertråd! Jag länkar från min blogg!
    God fortsättning!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  10. Så söta...Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat = 3 lotter.

    Det helvita med vit dekoration bara för att jag gillar vitt eftersom det passar in överallt.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Alla är jättefina!
    God fortsättning på 2012
    Birgitta

    SvaraRadera
  12. Nydelige hjerter:) Jeg ville valgt det blå og grønne hjertet. Herlige farger sammen:)

    SvaraRadera
  13. Alla är lika bedårande, väljer nog det näst sista "fotot"
    Ha det så gott
    Kram

    SvaraRadera
  14. Oj, här var det hantverk på hög nivå!! Jag föll pladask för det vita hjärtat med blåa pärlor (?) på.
    Blå är en färg som hela tiden återkommer som min favorit färg!
    1 lott.

    Klem Anna

    SvaraRadera
  15. Så vackra hjärtan!!! Har nu valt länge och väl... inte lätt kan jag säga! Men valet faller på det vita hjärtat lika naturligt som dina ulltottar men med mörka smycken på :-)

    Bild och länk hos mig

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  16. Svårt att välja. grönt, blågrönt eller vitt? Tar nog det vita trots allt, så här i vintertid. Som snö och is är det nedersta vita.

    SvaraRadera
  17. hej jag gillar mest det blågröna för det är favofärger hos mig,,=)Ulla på jobbet

    SvaraRadera
  18. Hej Monica,
    Tack för en trevlig kväll, jag fick mycket gjort. Jag tycker som Ulla, det blå och limegröna är vackrast. Det är skogen om våren, blå himmel och en glittrande sjö. Där vill jag vara.
    Margret

    SvaraRadera
  19. Hej Monica! Får rastaren Ronny vara med och tävla? Ett vitt hjärta gjort av Ozzies och Boysens ull skulle säkert glädja honom.
    Margret

    SvaraRadera