dalia

dalia
Pepparbacken

fredag 27 januari 2012

Grattis!!Vinnaren är!!

Dragningen är gjord!

Den som vann första var Monne, grattis skicka din adress å kommer det på posten!
Du ville ha ett helvit!...

Det som flest röstade på så ,,sex personer hade röstat på det vita med lite svarta pärlor..
och det vann min hund- daghusse,Ronny ,Grattis! En utmärkt Alla Hjärtans present till frun!

Finns nu några kvar till salu , säljer dem för 50 kr st,+ vanligt porto, en fin Alla hjärtans present!
mejla mej om du är intresserad!
Ps. Jag kan inte lägga in bilder idag förstår inte riktigt varför??någon mer med det problemet?

8 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow!!! Tack! Vad lycklig jag blev, och visst ville jag ha ett helvitt:) kommer att skicka dig min adress fort som sjutton;) Kram/Monne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min mejl adress är pepparbacken@ymail.com
      om du vill skicka den till mej så kjag kan skicka dej det lilla hjätat..ha det gott!:)

      Radera
  3. Gratulerar vinnarna! Det var en rolig tävling!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Så söta, där missade jag något.

    SvaraRadera
  5. Åååå vad det hjärtan du har tovade högst uppe på bloggen? Attans att jag missade det.
    Finns det grön och blå kvar?

    /Maria Berg

    SvaraRadera
  6. Grattis till lyckliga vinnare ;-)

    SvaraRadera