dalia

dalia
Pepparbacken

tisdag 3 mars 2015

Ett litet boktips i influensa tider!

När man har ont i hela kroppen och snoret rinner och bihålorna värker, då är det gott med en ljudbok i örat..har lyssnat mig igenom denna nu under dessa fem sjukdagar,,,får ju lyssna om och om igen då jag somnar titt som tätt..och för att hänga med i denna bra roman så fick man inte sova bort stunder... en enkel historia, helt orimlig egentligen, för den handlar om att en journalist hjälper polisen att lösa några mord... men lagom för en febrig hjärna... nu vill jag bli frisk!

5 kommentarer:

  1. En ljudbok i sjukdomstid är bra att ha, man liksom orkar inte hålla i en bok.
    Sen måste uppläsaren har en bra röst, enligt mig, ingen som söver mig på direkten.
    På vinterhalvåret läser jag mycket, men på sommar halvåret har jag liksom inte tid, eller känner inte för det.
    Krya på dig vännen/ Eva

    SvaraRadera
  2. Jag har också läst den och den var helt okej!

    Här har vi också lite sjukstuga, men jag tror att jag är den som klarat mig lindrigast i familjen, peppar, peppar.

    Krya på dig nu!!

    SvaraRadera
  3. Tack för detta boktips :) och även för dina besök på min blogg. Får försöka ta tag i att titta in här lite oftare.
    Hoppas du är bättre// kram Susann

    SvaraRadera
  4. Hoppas din influensa är över nu, det var ju ett tag sen du skrev det här inlägget. Men ta det lite lugnt nu, så att det inte blir några bakslag.....
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  5. Jag ligger oxå o är risig så ett boktips passar mej bra. Men jag vill inte ha ljudbok. Vill läsa "på riktigt". Ha det gott. /Knatten

    SvaraRadera