dalia

dalia
Pepparbacken

söndag 22 februari 2015

Ett skönt sportlov till ända!

 Trädgårdsdags har det bara varit en dag då var det soldis och gott ute, fast jag blev ganska blöt och nedkyld om händerna..lyckades bränna mitt fejs,, vårsolen är farlig!
Herrarna är så lyckliga då vi är hemma..att få vara med matte en heldag i trädgården det är lycka det!


Köpte lite vårfägring,,ännu har jag inte behövt lyfta in dem under natten...

 Fick bort granriset från mitt ute bord var på tiden..lite pynt sedan julgranen,,får ligga där ett tag..
 Sann vårglädje är de första blommorna..som troget varje år kommer,, lika glad blir jag varje vår!

 HAr inte jobbat i verkstaden förutom mina kollegors alster,, de är brända.. vad ska vi nu gör a med dem ,,det är klurigt!


 De ska alla sitta i ett arrangemang,, hylla byggd som en trappa lutar det åt! hoppas jag ju det ska kunna pryda en vägg på jobbet någonstans?

Imorgon ska jag på kurs i Kristianstad, ska ha följe med min fd kollega ska bli trevligt!

2 kommentarer:

  1. Hi hi hi . . . dessa söta underbara vovvar, hel fina i sina 'kläder'.
    Måste pussa dem i år . . . . .
    Vilken vårfägring du har och vilka fantastiska alster.
    Jasså blev du vårbränd i fejset, hur kunde du bli det, har ni snö kvar då ?

    Må så gott ,kram/ Eva

    SvaraRadera
  2. Glada vovvar är guld värda! Dom är så fina dina vovvar. Och tänk vilka fina blommor du har. Och vintergäck, det kan jag inte, dom vill sig inte här. Det är så fint!
    Agneta kram

    SvaraRadera