dalia

dalia
Pepparbacken

torsdag 31 juli 2014

Lite nygjord keramik!

 vad har jag för slags trädgårdskeramik ja det är massor båtar som hänger , damer som dansar eller ligger i badet, änglar i div former, spettprynader som svanar, eller spjut,fågelbad, huvud till prynad ,,osv  allt är stengods och tål stå ute under vintern. bläddrar man i min blogg hittar man flera olika alster...Säljer har jag inte gjort så mycket men då jag haft visning av min trädgård har folk hittat små keramikalster dem önskat köpa , jag ska försöka gå en fotorunda på lite till i trädgårdsmiljö, rulla ner till äldre inlägg så finns en del. Kommer mera under eftermiddagen här! har även en facebook sida, länkar den här
https://www.facebook.com/groups/231319073614342/

https://www.facebook.com/pages/Pepparbackens-Keramikverksta/110800399041297?ref_type=bookmark


 Änglar på spett till trädgården!

 Humleholk
 fågelbad
 frukt till trädgårdsspett
 Trädgårdsklinker till ameringsblomstöd!, med lite olika budskap!
 Lejon till springvatten!
 Bladfat till grönsakerna!
Clownmask till springvatten

 Älgar 




 frukt , pumpor till spett i trädgården
 sittande , liggande och gungande , dansande damer
lejonfontän i närbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar