dalia

dalia
Pepparbacken

fredag 1 februari 2013

oh vad gott att vara frisk..plus lite kurskeramik,,


Kom och gå en keramik kurs hos mig, vecka åtta finns möjlighet för den som har lust, Även helgen den 16 -17 februari samt den 2-3 februari finns platser kvar , kom och njut och skapa, ring mig eller mejla mig du som är intresserad!

Nu till lite annat!

 Att få vara frisk är härligt!! ni ser vad jag ska stoppa fingrarna i under helgen,,,mmm! SÅDags!
Chilin ska äntligen få komma i jorden , likaså  Jätteverbenan blev lite sent,,men nu.

Lite inspiration från de duktiga kvinnorna som varit på mina kurser!

 Tömde ugnen tidigt i morse, kolla  vad mina kursare kan

 Pias fina fat klarat skröjen
Marielles mask har färgats med engobe,,

 lertulpan ,,ngt att göra då man längtar efter våren.




Här står det och längtar efter att glaseras,,




4 kommentarer:

  1. Keramik är härligt! På mitt förra jobb höll vår bildlärare i regelbundna små träffar för oss kollegor, - det var supertrevligt på alla sätt och vis.
    Önskar dig en finfin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Jaså, du ska så chili! Det ska jag med. Jag som inte skulle så några frön vann ju en massa, hela 6 sorter - så nu ska här sås!!

    SvaraRadera
  3. Åhh vad jag skulle vilja gå kurs hos dig...men du bor ju i fel del av landet, tyvärr.
    Ha en fin helg!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. De är verkligen duktiga "dina kursare".
    Skönt att få vara frisk, det är det viktigaste av allt.
    Nu är tiden inne för alla "så" intresserande.
    Lördagen var strålande fin hoppas på samma söndag.
    Ha de/ Eva

    SvaraRadera