dalia

dalia
Pepparbacken

fredag 8 januari 2010

Jobbat två dagar..åter till rutiner

OH!stiga upp 6.15 när man i fjorton dagar sovit till minst kl nio,,,men allt går.
Snart är det inne i samma rutiner igen.


Trött är Ozzie han har varit med Embla och Felix hela dagen det är lite jobbigt.

Skulle köpa hönsnät idag , hade lust att pyssla betong i helgen,(en ny skapelse har börjat ta form i mitt huvud),då var det inte säsong för det just nu,,suck,,får prova annan affär,,hönsen måste väl stängas in alla säsonger.





Ha en go helg alla!

2 kommentarer:

  1. Inte stänger man in dem me nät på vintern!! då får man ju se till att de inte fryser ihjäl i huset!! Jag har nät över-- ska bara ta ifrån så jag har till min trädpion när det Våras-- så jag kan resten me upp till dej på födelsefesten
    Kram Ma

    SvaraRadera
  2. Det låter bra det, jag måste kanske med bygga skydd till trädpionen.

    SvaraRadera