dalia

dalia
Pepparbacken

fredag 25 december 2015

Jul igen!

Ozzie vill sova lite till!!

Men matte vill upp och njuta av ledigheten , lyxen att göra ingenting!!
Keramiken är julig tom fått vara inomhus!!
Julbadet fortsätter idag!!

Utvisad pga allergi i familjen men jag går ut och smygluktar är så golukt som liksom hör julen till!
Julfint i mitt kök! Fina julklappen av Esther o Simson! Mkt personlig!! Den ska spikas upp gillar mkt!! Tack mina Goa ungar!

Min fina julklapp två glasänglar!!

Årets julblomma från mor o far nyhet för mig blir spännande och se om jag fixar den!
Orkidén blommar och blommar den trivs , tantblomma som jag passar föt det är inte min. Dottern fick den i studentpresent för herrans många år sedan..
Min älskade man gör frukost så nu måste jag inta Juldagens första goda ! God fortsättning på Julen!!

1 kommentar:

  1. Så fint och fräscht ni har det hemma hos er.
    Så gott att få vinterbada varmt, fniss . . .
    En ovanligt vacker julgran har ni, kul att någon vågar bryta 'färgen', hi hi . . .

    GOTT NYTT ÅR/ Eva

    SvaraRadera