dalia

dalia
Pepparbacken

söndag 5 april 2015

Annandagen en bra dag för att städa!!!

 Idag har vi röjt här,, eftersom badrumsrenoveringen nu tillät att vi flyttade in div medel dit så känns det gott mitt Sybord är näst intill tomt,,bara makens trasiga karatedräkt,, Jippi! då kan jag ta fram symaskin och sy lite kul!!
 I röran hittade jag två rosa elefanter som jag köpt på loppis till min elefantsamlande mor,,, ja de får komma med till henne  en dag nu när jag äntligen hittade dem.
Badrummet ja!  för att få ett bra foto här skulle jag nog behöva en drönare,, för det är väldigt litet vårt badrum.. men nu är allt utom elen klart och det var ljuvligt att få in allt i skåpen!

 Absoluta favoskåpet!! 
slukar massor av måste ha grejor!


Nej nu ska jag landa framför tv:n för att ladda för en dag i trädgården  imorgon!


4 kommentarer:

  1. Ert badrum verkar vara i samma storlek och exakt samma stil som vårt! Alltså långsmalt - men ändå hade man klämt in ett litet badkar. Det tog vi bort, satte dit en duschkabin på mitten och ett stort handfat längst in vid fönstret. Muggen och bidén som fanns fick vara kvar precis innanför dörren. Det blev väldigt lyckat faktiskt.....
    Nu har vi ett duschrum till, det vi kallar gästtoan. Det är dock där vi duschar när vi inte har gäster. Det är med glaslantaniner, så märkena efter det enormt kalkhaltiga vattnet syns inte lika mycket som på glaset i duschkabinen. Lite lat har man ju blivit.....
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  2. Det man ser ser i alla fall väldigt fräscht ut! Vårt ena badrum är inte heller stort, men jag trivs väldigt bra där inne ;)

    Ha det gott!
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Åh, precis sådana elefanter hade jag på 80-talet! De kom i ett set om tre, och jag hade fått dem av min mormor. Nostalgi!

    SvaraRadera
  4. Vad bra det blev i badrummet.
    Ja allt tar sin tid, men så skönt när allt sen är klart . . .
    Nä här städas inte på stor helg, nej ingen tar jobbet ifrån mig (oss)
    Familjen varit här i påsk men jag väntar lite med städningen tills min
    'inte vilja göra nåt' gått över.*he he he*
    Så söta rosa elefanter . . . .
    Må väl kram/ Eva

    SvaraRadera