dalia

dalia
Pepparbacken

söndag 10 november 2013

Dagebs boktips!



Den tredje hemligheten av Steve Barry.

I Portugal, 1917 påbörjas boken, i början tänkte jag vad är detta....men snabbt är jag inne i denna bok, då jag ofta funderar på kyrkans makt, både den katolska och protestantiska, jag tillhör ingen kyrka, men jag tror...finns många orsaker till det,,ska jag inte gå in på här.
Boken är författarens fantasi, men är knuten till viss verklighet, det fascinerar mig!


 Den är lika bra som Kathleen McGowans  böcker.


Kvinnor inom kyrkan och Jungfru Maria mkt spännande!

Bygger Vatikanstaten på den mänskliga lögnen??? Egoism!!
Visst får den mig att fundera på detta.

Sanningen behöver vi alla för att vi ska våga tro!

Läs den och få dig en tankeställare du med!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar