dalia

dalia
Pepparbacken

torsdag 21 februari 2013

Sol idag ,,plus lite lera! Boktips!!


Sol idag ,,Härligt!!!



Boktips som jag tagit upp innan, men nu har jag läst klart Kunzelmann O Kunzelmann

 en favorit författare,,
Jag är usel på att skriva bokrecensioner,/därför gå in och kolla länken nedan om du är nyfiken) men jag har läst denna och två andra av honom, Havsmannen och Den vidunderliga kärlekshistorien, alla tre är bra, och helt olika.
Av samma författare,,det gillar jag, för då jag läst flera av en del författare så hittar man deras mönster i boken och då är det inget kul att läsa dem då man kan lista ut hur de kommer att sluta.






Nu har jag börjat på en bok jag läst förut,, men den är värd att läsa igen..eller hur?

Idag har jag drejat tolv olika potter,,
och gjort två ansiktskrukor har tillverkats...




 Vad jag nu ska gör med dem!!!


Köpte fina hemstickade sockor till sonen på Lindas auktion,
Gå in du med en massa kul saker att buda på..


https://www.facebook.com/groups/hy.dog.auktioner/




4 kommentarer:

  1. Jag tycker du alltid gör så fina keramiksaker :o)
    Pussa på killarna från oss och ha en härlig helg!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Har läst 'Den vidunderliga kärlekens historia',
    har inte fått tid till läsning. Jag kan nämna att jag är rädd att börja läsa, för då kan jag inte sluta. Hemmet förfaller *fniss*.
    Det räcker med en dator, som jag leker med ofta.
    Trevlig helg/ Eva

    SvaraRadera
  3. Boken lät riktigt intressant! Jag gillar allt som är psykologiskt och som handlar om udda människor. Undrar om dom har den på bibblan.....!?

    SvaraRadera
  4. Hej Monica!
    Tack! Va härligt med lite nya boktips! Ibland är det bara "torka" på den fronten när ens favoritförfattare inte kommit ut med någon ny bok och alla gamla är lästa ;-)

    Det ser alldeles underbart ut med dina keramiksaker du gjort! Tänk att kunna åstadkomma något så vackert! Ja, lite avundsjuk blir jag allt ;-)
    Ha det så bra!
    Kram Karin

    SvaraRadera