dalia

dalia
Pepparbacken

onsdag 9 maj 2012

I-landsproblem! Som gör mig lite sur!



När jag inte hinner blogga, jag som ville hinna svara på Knattens utmaning,men jag har en bok som är jobbig tung  Normkritisk pedagogik heter den ngt och jag har 133 svåra sidor att mala mig igenom,,suck!
MP3:ns batteri är urladdade precis när jag vill lyssna på en ljudbok.
Jag inte kan sova för jobbet snurrar i huvudet hela natten.
När tiden inte räcker till allt jag vill göra.

...Har ni några pinsamma ilandsproblem. som man inte borde erkänna!
Ha det gott i vårens tecken,,tänk att jag inte ens hunnit kolla mina rabatter idag där händer ju saker hela tiden som jag har abstinens om jag inte får följa--en trädgårdsnörds abstinens visste ni att det fanns?



2 kommentarer:

  1. Ja det finns nog i varje kropp! Jag tänker mycket på när jag ska plantera ut sommarblommorna, så inte frosten tar dem. Och sen har jag dåligt med hela trosor i troslådan, men de är sköna ännu, och jag har varken lust eller orka att ta mig till stan o öpa nya:) /helen

    SvaraRadera
  2. Ta en sak i taget heter det så fint, men det är
    det bästa rådet.
    Och det finns inga måsten sägs det, men de tror
    imte jag på.
    Ta det lugnt så mår du väl/ Eva

    SvaraRadera