dalia

dalia
Pepparbacken

tisdag 12 november 2013

Koppar


Här är ett videoklipp ifrån Pepparbackens Keramikverksta där jag drejar en kopp. Mitt mål med detta är att bli expert på att dreja, för att det ska va möjligt krävs det många koppar. Jag kan inte ha alla koppar själv så därför säljer jag kopparna och ger vinningen till cancerfonden. Kopparna kostar 30kr styck eller vad man haver att ge. Passar bra för er som skulle vilja ha en specielle kopp i kaffe hyllan på jobbet. 
Titta och njut.





1 kommentar:

  1. Vad du kan Monica ! det såg kul ut att dreja.
    Ett mycket bra välgörande ändamål du gör. Och detta håller du väl på med länge, för jag har tankar om visit igen till nästa år, med något mer till min trädgård. Det kan jag tala om senare.

    Må så gott kram/ Eva

    Ps vad gör 'herrarna' i denna dystra november ?!

    SvaraRadera