dalia

dalia
Pepparbacken

fredag 12 april 2013

Förkyld igen!!!


I onsdagseftermiddag när jag cyklade hem kom den igen,,den fb förkylningen och feber..suck..har aldrig varit med om ngt liknande..

 Mina herrar tycker jag är trist ,,när jag bara orkar gå lilla rundan,,de spanar efter husse han kommer väl snart och tar med oss på en cykeltur.
Inne blommar det som en kompensation till plus tre grader och regn ute...ska se Trädgårdstoppen nu och drömma mig bort en stund ,,till sommar och grönska.

5 kommentarer:

  1. Ach, börjar det så är det svårt att få det att sluta och dom fina vovvarna! Dom längtar efter lång promenad!
    Krya på dig!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med förkylning, men vad gör man ?!
    Fattar inte att vi har klarat oss så länge,inget på hela året (4mån),det känns skönt.
    Du blir säker smittad av elever,(var du lärare?)

    Men du har ju något annat oxå som jag inte har,
    och det är dessa underbara tuffa grabbar.
    Nu har jag pratat med dem en stund och de tittar fortfarande på mig som om jag vore "knäpp
    måste jag ha en sådan tillgjord röst. Ja men så
    låter det när jag pratar med djur, hi hi hi ....
    Nä nu måste jag snart åka för att hämta ugglan, men det är egentligen inte ugglan som drar mig
    *fniss*
    Krya på kram/ Eva

    SvaraRadera
  3. Krya på dig.
    Förkylningsbacillerna är visst de envisaste följeslagarna både här och där.

    Hälsningar
    Anna

    SvaraRadera
  4. Inget roligt med förkylningar! Kanske försvinner all baciller när våren kommer! Hoppas det blir snart!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  5. Usch då - inte kul! Men grabbarna är ju för söta där på balkongen i alla fall. Här har inte blivit nån lång runda i dag heller. Det är ju regnigt och blött och då vill prinsessor inte gå så långt......det är lite jobbigt att släpa dom runt ;D

    Krya på dig! /kram Anette

    SvaraRadera