dalia

dalia
Pepparbacken

onsdag 21 november 2012

Keramik,,igen...

Igår jobbade jag till halv sju när jag kom hem fanns det en ny kamera här,,min förra har ju varit trasig sedan jag kraschade i trappan,,så har jag ju min lilla,,men oh vad jag saknat min stora..
SONY ax 450..inte ny men beg,,kvittar jag har ju mina objektiv till den gamla som jag kan använda..gubben hade handlat billigt av en kompis...
igår orkade jag som sagt inte ,,idag jobbade jag bara till sex ,,så då fick jag prova runt..blev massor men det är bäcksvart ute och blött och dimmigt så jag höll mig i verkstaden,,
inte så spännande kanske ..

 svampen fick läcker glasyr,,
 turkos kapsel av elev
 gissa vad?


 Ozzie sötnos!!

2 kommentarer:

  1. Jätte fina alster ni gör.
    Vad bra med en "ny" kamera,skulle oxå vilja ha ...
    Ozzie är ett kul namn på en cool kille.Gärna lite mer coola bilder på grabbarna, då blir jag glad.
    Ha de bra/ Eva

    SvaraRadera
  2. Så fina grejer! Fågelmataren var verkligen häftig;) Din vovve är riktigt söt han också:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera